Hello,
Thanks again Berjac! So none of these three are completely original. I was already wondering if the left rear door could be opened with that spare tire attached to it.
Here the last of the "torpedoes" in my archives.
The first at the same Belgian event. The doors of this one are different...

And another.

This one has the spare tire mounted on the front fender, so that must be a G...

And another picture of the same car, has not been edited due to the large plaque with "pilootwagen"; but I hope that will make identification easier to have a pic of the front as well. This car looks quite long actually, but that may be due to the other place of the spare tire.

Thanks a lot,
Job
Bonjour,
Merci encore Berjac! Donc, aucun de ces trois sont tout à fait originale. Je me demandais déjà si la porte arrière gauche pourrait être ouvert avec cette roue de secours qui s'y rattachent.
Voici la dernière des "torpedos" dans mes archives.
Le premier à l'événement même belge. Les portes de celui-ci sont différents...

Et une autre.

Celui-ci a la roue de secours montée sur l'aile avant, de sorte que doit être un G. ..

Et une autre image de la même voiture, n'a pas été modifié en raison de la grande plaque avec "pilootwagen", mais j'espère que cela va rendre l'identification plus facile d'avoir une photo de l'avant ainsi. Cette voiture est assez longue effectivement, mais cela peut être dû à l'autre endroit de la roue de secours.

Merci beaucoup,
Job